الف) ابعاد و نوع فلزات بکار رفته شده

طول : 30/9 سانتی متر
عرض : 50/2 سانتی متر
ارتفاع : 25/1 سانتی متر

ضخامت ورق کف 8 میلیمتر با آلیاژ CK45

ضخامت ورق بدنه 6 میلیمتر با آلیاژ ST52

تیغه (شاسی اصلی) از تسمه 8 میلیمتر با آلیاژ ST52

نوع میله و لولای عقب از جنس فسفر برنج و آهن ST37 قابل تعویض

نوع باز شدن درب عقب اتومات و توسط دو عدد جک هیدرولیکی


ب) دستگاه و محور

ترکیه ای دو محور جفت اوسمان کوک

تعداد لاستیکها هشت حلقه

سایز 24 با رینگ مدل بنزی سه تیکه

نوع ترمز بادی


پ) هیدرولیک

پمپ 9 پیستون ترکیه ای از نوع درجه یک ، داخل آب کاری شده

جک آنتنی ترکیه ای 4 کورس از نوع دو سر غرغری

شیر فشار شکن جهت محافظت از پمپ ، مارک REXPORTH آلمان

شیر برقی 4/3 ، مارک REXPORTH آلمان ،24 ولت

شیر برقی کنترل جریان مارک REXPORTH آلمان ،24 ولت

مخزن هیدرولیک فلیتر دار جهت ممانعت از ورود آشغال به سیستم

شیلنگها تماما فشار قوی با کوبلینگ کشوئی


ت) برق

دارای سیستم هوشمند جهت ممانعت از واژگونی دستگاه در هنگام کمپرس کردن و تخلیه بار

دارای تابلو برق جداگانه و سیستم مدار امنیتی دستگاه

کنترل دستگاه توسط HMI و PLC مانیتورینگ لمسی مارک دلتا

دو عدد دوربین در انتها و کناره جهت تسلط و دید کامل راننده در هنگام تخلیه بار

سیم کشی عایق از سرما و گرما

دارای سرعت کند و تند در هنگاه تخلیه و بلعکس


ث)سایر قطعات

پایه جکهای کمپرسی ترکیه ای از نوع هندلی

دارای گلگیر فلزی به صورت سرتا سر و یک تیکه

نردبام جهت سهولت بالا و پائین رفتن از اتاق

وینچ گیر بکسی جهت بالا و پائین بردن لاستیک زاپاس

جعبه ابزار

یاتاقان مابین شاسی و اتاق جهت جلو گیری از سایش اتاق و شاسی

سیم بکسل مهار بند اتاق و شاسی


ج) پیمها و اتصالات

تمام پیمها و اتصالات بکار رفته شده دارای گیریس خور و قابل تعویض می باشند.

ح) نوع و نحوه جوشکاری

تمام جوشکاریهای بدنه، گلها و زیر اتاق و شاسی با دستگاه CO2 و به صورت سرتاسرانجام می شود . به طوریکه از نفوذ آب به داخل آن ممانعت ایجاد شده و در نتیجه عمر مفید اتاق افزایش پیدا می کند

د) رنگ

تمام قطعات بکار رفته شده ابتدا اسید شوئی و سپس دو لا رنگ زینک اپوکسی آستر 5 به ضخامت میکرون و یک لا اپوکسی رویه و در نهایت یک رنگ آلکیدی به منظور دوام بیشتر صورت می گیرد.