الف) فلزات

ورق بدنه 8 میل با آلیاژ ST52

ورق کف دو لایه ( زیر 10 میل با آلیاژ ST37 و رویه قسمت سایش 12 میل با آلیاژ

گلهای بغل 4 میل با آلیاژ ST37

ارتفاع اطاق cm 125 ، عرض cm230 ، طول cm 525

زاویه باز شدن جلوی اطاق از 60 درجه تا 40 درجه قابل تنظیم و متناسب با درخواست مشتری

دارای نردبان ، جازاپاسی

جوشکاری با الکترود CO2

پلهای زیر همگی یک تیکه

درب عقب یک کاره مایلری

نوع سیستم باز شدن درب عقب اتومات طرح مایلری

میل عقب اطاق کمپرسی به صورت یک تیکه و بوشن دار ، قابل تعویض درهنگام سائیدگی و خوردگی

دارای سیم بکسل مهاربند بین اتاق و شاسی ،جهت ممانعت از واژگونی بیش از حد اتاق

نصب گل پخش کن وجا چراغ

تیر ریزی زیر، از ناودانی خم شده از جنسST37 شش میل ،به فاصله ( 35 سانتی ) از هم به صورت یک تیکه می باشد

چسبیده به اطاق چاک داده شده و تیر ریزی از داخل آن رد می شود .

دارای وینچ جهت بالا و پائین بردن زاپاس لاستیک

دارای دوعدد یاتاقان مابین شاسی های متحرک و ثابت اطاق جهت استحکام بیشتر شاسی

شاسی دوبله شده به حالت ناودانی از ورق خم شده هشت میل با آلیاژ st52 و باد بند دوبله شده درانتهای شاسی جهت مهاراطاق درهنگام رانندگی در پیچ وخم جاده


ب) پیمها و اتصالات
تمام پیمها و اتصالات بکار رفته شده دارای گیریس خور و قابل تعویض می باشند


ج) نوع و نحوه جوشکاری
تمام جوشکاریهای بدنه، گلها و زیر اتاق و شاسی با دستگاه CO2 و به صورت سرتاسرانجام می شود . به طوریکه از نفوذ آب به داخل آن ممانعت ایجاد شده و در نتیجه عمر مفید اتاق افزایش پیدا می کند


د) هیدرولیک

جک جلوی آنتنی ترکیه ای درجه یک

پمپ 9 بیستون ترکیه ای درجه یک

شیر قطع کن فشار شکن ترکیه ای درجه یک

تمامی شیلنگ ها و پرس ها همگی فشار قوی از جنس آلمانی

دارای کلید باد دو کاره ( سرعت تند و کند ) ترکیه ای


ز) رنگ
تمام قطعات بکار رفته شده ابتدا اسید شوئی و سپس دو لا رنگ زینک اپوکسی آستر (به ضخامت 5 میکرون) و یک لا اپوکسی رویه و در نهایت یک رنگ آلکیدی به منظور دوام بیشتر صورت می گیرد.